torsdag 3. februar 2011

Starten

Etter jeg hadde blogget sist tok det ikke lang tid før jeg fikk min første venn! :)
Han heter Clinton og er fra Sør-Afrika. Han er her fremdeles så det er hyggelig.
Han inkluderte meg i en felles middag her på Chameleon så det var veldig koselig.

Etter middagen og noen øl bestemte de seg for å gå ut. Jeg var sykt trøtt etter all reisingen,
men de syntes det var en dårlig unnskylding så de klarte å overtale meg. Så da dro vi meg, Clinton, en brite, to tyske jenter, ei fra Brazil(hun på flyplassen), en fra belgia og noen av de ansatte her.

Vi hadde det utrolig gøy!!! Jeg er glad de klarte å overtale meg. Stedet var så som så ettersom det bare var hvite og sør-afrikanere der.:P Jeg ville jo på et skikkelig afrikansk sted. Men jeg traff noen afrikanere som bodde her og meg og ei av de tyske ble "Sisters" med ei kjempesøt ei.:)

Clinton kjørte alle jentene i bil, mens guttene gikk. Så når Clinton ville hjem fulgte vi med.
Det var en knall dag og en veldig god start på turen min. De fleste av disse er fremdeles på hotellet og vi storkoser oss alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar