tirsdag 8. februar 2011

Jeg lever fremdeles

Unnskyld alle sammen for min fravarende tilstedevarelse.
Jeg har naa vaert her siden fredag og tiden gaar fort. Det er saa mye som 70 stk her og over halvparten er norske, skikkelig teit! :P Det er ogsaa denne gangen veeeldig mye jenter og det er mye drama... veeeeldig mye drama.:P

Ellers er det en god del endringer siden sist. Det foltes godt aa ikke vaere saa newbie som jeg var forste gangen. Foltes godt aa kjenne til rutinene i det minste. Og gruppen jeg kom paa har ansvar for noen av dyrene fra forrige gang. Men det er mye endringer og mange dyr som ikke er her lenger, og mange nye.

Tro det eller ei, men jeg har blitt vervet monkey dama. De fleste vil ikke inn der fordi de klikker litt fort og er umulig aa stole paa. De tester deg noe vilt og biter saa sinnsykt hardt og paa de verste steder. Det er tre stykker av dem, Etosha og Willy som var her sist, de har blitt voksne.:) Og saa er det dexter. Meg, Etosha og Willy har det kjempekos og de henger rundt halsen og armene mine og koser, mens Dexter er en forbanna drittsekk som bare ser paa deg og begynner aa bite overalt. Men jeg lar han bare teste meg saa det gaar nok bra.:)

Ellers har Willy rett og slett fjernet foflekken min. En saann tydelig en. Jeg saa han satt og kikket paa den og plutselig spiste han den. Det gikk fort og jeg blodde i evighet. Men han gjord ejo bare som aper flest og fjernet "lopper" og ting fra meg. Men akkurat et var litt ekkelt.

De forste dagene hadde vi opplaering. I gaar drev jeg med mating og gjorde ren hele dammen hos alle fuglene og honsene, jeg gikk barbein oppi all den gronne gorra til slutt saa det var digg med dusj. I dag har jeg vaert ute paa tur med Herman en Mongoose,eller hvordan det skrives, og jeg har borstet gepardene og batearedfoxes. Og saa har jeg sittet en time inne hos vervet monkeys. Og blitt spist litt paa.

Naa maa jeg inn til dyrene igjen..

Skal prove aa skrive litt oftere, men man blir sett stygt paa om man sitter med en pc og ikke med et dyr. Skal ogsaa prove aa faa inn litt bilder neste gang.:)

1 kommentar: