mandag 14. februar 2011

Apedag

i dag har det vært en skikkelig apedag. På formiddagen var jeg på tur med 6 bavianer, og på ettermiddagen var jeg ute med de 3 vervet monkeyene.:)

Når vi var ute med bavianene storkoste vi oss helt til de skulle inn i buret og tilbake til gården. Coco pleier å stikke hjem til gården så vi må passe ekstra på henne. Men i dag fikk vi henne i buret først og var overlykkelige. Men så skulle plutselige Jessie bli vanskelig og tok Coco sin rolle. Så jeg løp og løp for å prøve å få tak i henne før noen dyr gjorde det. Hun løp helt til gården og vi klarte å få henne inn der hun hører hjemme.:)

Etter lunsj i dag hadde vi begravelsene og det var så ufattelig trist. I tillegg til at selve begrvelsen var kjempetrist ble jeg dratt med for å forberede gravene så jeg så vakre herlige Tara stiv, kald og død bli puttet oppi en sekk og lagt ned i en grav.:( Ronnie, jeg legger på en stein fra oss..

På ettermiddagen var jeg på ny apetur som gikk veldig rolig for seg. Utenom at jeg fikk et kraftig bitt i halsen når jeg kommenterte at den ene var sulten fordi den romla i magen, snakk om hårsår ape!!

Ellers har jeg blitt forelska i noen eselføll eller hva man kaller dem.:) De er så ubeskrivelig søte. De små kroppene og de store ørene. Og i dag ramlet den ene i bassenget. Stakkars vesle esel!!! Den ble dratt i ørene opp igjen.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar