torsdag 27. august 2009

Lever i oppussing og rot...

Det tar virkelig tid å skulle komme seg på plass etter flytting. Når man har ryddet det ene rommet, må man rote til igjen etterpå for å rydde et annet. Og når jeg hadde fått ryddet alle rom begynte vi på oppussing. Jeg er utrolig fornøyd med gangen. Nå har vi kjøpt alt som skal til utenom ny taklampe som jeg helst vil ha.. men det skal jeg tåle å vente litt med. Så har vi pussa opp kjøkkenet. Pappa er så utrolig snill så han var her i helga og jobba og jobba. Vi boret på plass noen plater i veggen og da vi hadde satt på plass alt utenom vifta og vifteskapet ringte naboen på døra som bor tett i tett og sa... "Tenkte bare jeg skulle si at steikovnen min ikke fungerer lenger!" Eh... Gjett om jeg ble satt ut... så da valgte vi å ikke sette opp vifta i tilfelle vi måtte inn i veggen igjen å fikse noe ledninger.

Heldigvis er den snille bestefaren til Håvar elektriker og kom og fikset alt dagen etterpå.. da var jeg temmelig letta.. :P

Nå har Håvar vært flink til å sparkle så nå er det bare maling, tapetsering og får opp vifteskapet og vifta så er vi i boks! Det blir digg..:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar