onsdag 19. august 2009

for ei helg..

Jeg hadde ei veldig bra, effektiv og slitsom helg, og var mest med bare meg selv.:) Jeg hadde mitt første venninnebesøk i den nye leiligheten av Ingvild, og brukte resten av helgen på å male, male, male og male, men så ble det veeeeldig fint og jeg er veldig fornøyd. Men jeg var så lei på slutten at jeg har spart alle listene til Håvar.:P

Jeg hadde en pause på lørdag med vakt hos dyrebeskyttelsen. Det ble en veldig god pause med mye kos.:) Det er inne 29 kattunger nå, og det er helt sinnsykt. Off, stakkars for en start på livet de har fått disse små nydelige nøstene. De er så sinnsykt skjønne at det nesten gjør vondt å se på de. Med de store øynene, skjeive ørene, halen rett til værs og med de søteste, mykeste og søteste potene. Og mens jeg var der kom det noen som hadde funnet en fire uker gammel kattunge forlatt i regnet i skogen. Den måtte få morsmelkerstatning på sprøyte... håper virkelig den klarer seg... Når jeg var ferdig var jeg hos Kristin og snylta Taco og film før jeg dro hjem og la meg.

På søndagen var jeg egentlig ganske klein, men fikk malt speilet jeg skulle ha i ganga, som ble en fiasko! Jeg avsluttet helgen med en etterlengtet Start seier og kunne si meg godt fornøyd med helga. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar