torsdag 27. august 2009

Chinchillalek

Nå sitter jeg og observerer mine to små herlige som hopper og løper rundt av glede. De skal gå på alt og hoppe på alt mens de snakker sammen med små klynkende lyder. De søte tåsene deres kjennes så små og kjølig ut når de hopper på beinene mine, og det gjør dem selvsagt enda skjønnere.:) Og når de hopper på en ting som ramler ned blir de skrekkslagene og kommer løpende rett opp i fanget. SØTINGER!!! De har ikke vært så veldig interessert i gresshula jeg kjøpte til dem, men de har akkurat skjønt at det finnes mye godt inni der.:)

1 kommentar:

  1. Hei igjen!
    Lurte bare på om du kunne kurere Ronnie når han dukker opp neste helg, han er enda veldig rar, går liksom rundt i sin egen verden å prater om dyr (i alle former), afrika og om turen til neste sommer, jrg er sikker på at han er begynt å pakke.
    Ellers er det etter det jeg ser du skriver om oppussinga at det kan være god bruk for en elektriker......så bare sett han i gang,
    Hilsen faderen

    SvarSlett