tirsdag 11. august 2009

Ja, det var sommeren 2009

Nå sitter jeg her tilbake i Oslo, tilbake til jobb, rutiner og hverdagen. Jeg har selvfølgelig blandende følelser rundt dette og prøver å tenke gjennom hva sommeren 2009 gav meg. Den gikk utrolig fort denne gangen. Jeg har som regel noen ting jeg bare MÅ gjøre om sommeren, og dette var en sommer hvor mye av dette utgikk. Det var en annerledes sommer, og det var min første sommer uten skoleferie. Bare det var veldig rart. Jeg hadde 10 dager opptjent ferie, og det er ingenting. Så jeg tok selvfølgelig to uker ekstra for å være på det kjente gode sørland.

Her er mine "hot and not" for sommeren 2009:

Hot:

  • to fantastiske uker i Afrika som kunne gitt en hel egen liste med hots!
  • fikk mange nye venner på Harnas
  • kjøpte og flyttet inn i egen leilighet
  • ble samboer
  • var mye på hytta
  • blåbærsylt
  • Pappas entusiasme rundt sin nye blåbærrenserting :P
  • spiste scampi på fiskebrygga med vin og herlige jenter:)
  • spiste masse reker og krabbe
  • spiste masse softis på fiskebrygga
  • fikk mye tid med familie
  • spilte volleyball
  • var med Lucas
  • var på en fantastisk og ubeskrivelig galopptur på hesteryggen
  • fikk truffet de fleste av de nydelige menneskene mine der hjemme
  • iskaffe på Herlig Land
  • lunsj hos Silje
  • kaffebesøk hos Signe Lill som gav oss en følelse av å være såååå voksne
  • lange samtaler med Besta på trappa

Not:

  • var ikke på festival (min første sommer på 9 år uten å være på festival)
  • fikk ikke dratt på båttur på sjøen
  • mye regn
  • lite bading
  • fikk ikke dratt i Dyreparken (men kunne muligens blitt en nedtur etter Afrika)
  • hadde en veldig kort ferie
  • fikk ikke truffet Andreas og Asle

....men med færre punkter på "not" vil jeg si at dette har vært en minnerik sommer. Noe må ofres for nye og herlige opplevelser. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar