mandag 3. mai 2010

Herlig hjemtur

Det går alltid fryktelig fort når jeg er hjemme. Det blir ei kort helg med et trangt program, men det er alltid like koselig. Pga. mye trafikk på fredag kom vi sent hjem på fredag så vi slappa bare av hjemme. Men både lørdag og søndag fikk jeg nok å gjøre. Jeg har storkost meg med Ingrid og Therese på balkongen hos Ingrid, jeg har vært i 2 årsdag til en helt utrolig nydelig liten gutt, jeg har truffet mange bekjente som jeg sjeldent får truffet i mitt tette program, og fått med meg litt sladder. Det var utrolig herlig å få treffe de små Aslaksenene igjen. Emilie og Noah er så vanvittig skjønne. Jeg har også endelig fått sett det lille nurket til Signe Lill som egentlig fremdeles skulle vært i magen. Lille Adrian Leander ble født 2. mars, mens terminen var 12. mai. Så det var en bitteliten søting det her, og det var så kos å endelig få truffet han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar