torsdag 13. mai 2010

Tomt....

Da har mine kjære chinchillaer Frida og Chico blitt hentet og er på vei til sitt nye hjem i Ski. Det er faktisk veldig trist, men jeg klarte meg. Vi hadde en veldig koselig kveld i går med masse kos og hopping ute i stua. Jeg var riktignok ikke så veldig blid når Milo angrep Frida og verken Chico eller Frida ville inni buret. Det virket nesten som de visste hva som ventet dem.

Jeg håper og tror at de nå kommer til et hjem hvor eieren har mer tid og energi å gi dem enn hva jeg har hatt den siste tiden. Har jeg tid så har jeg ikke energi, og har jeg energi så har jeg ikke tid. Nå kommer de nok til et hjem hvor de får kommet mye ut så de får løpt og hoppet rundt.

Nå sitter jeg i en tom stue som ble ganske stor etter at buret forsvant. Chinchillaene har flyttet og Milo er på besøk hos tante Kristin så det er veldig stille her. Jøsses, er det sånn det er å ikke ha dyr? Det er helt stille, jeg kan slappe av, trenger ikke bry meg om noen og det er ekstremt kjedelig!! En tilværelse uten dyr er virkelig ikke noe jeg kunne tenke meg.:) Så jeg får nok støvsuge opp den siste sponen etter noen morsomme og herlige krabater før jeg går og henter det snåle vesenet Milo.

Takk for nå mine kjære Chinchillaer, jeg kommer snart på besøk!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar