onsdag 12. mai 2010

Milo er klar til 17.mai!

Dette skulle egentlig være en overraskelse til 17.mai, men jeg klarer ikke å holde meg. Og siden det er svært få av leserne mine jeg treffer på 17.mai så legger jeg det ut likevel.:) På lørdag fikk vi nemlig Milo sitt nye festantrekk som han selvfølgelig skal bruke på 17.mai, en hundebunad(sele)!! :) Den er bare så utrolig nydelig!

Vi har fått den spesialsydd av Ingrid (www.b-doggie.com) og jeg er kjempefornøyd. Jeg trodde jo selvfølgelig at den kom til å bli fin, men den er 1000 ganger finere enn jeg hadde trodd så dette er kjempegøy. Den har så mange fine detaljer. Jeg er virkelig imponert, og Milo er bare verdens herligste 17.mai hund!!

Jeg må si at jeg gleder meg til vi begge skal gå med bunad på mandag.:D Det kan bli moro både for meg og for alle forbipasserende.:) Og til alle dere som synes hundeklær er fælt... dere kan ikke unngå å trekke på smilebåndet av denne selen her.. den er jo rett og slett nydelig.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar