søndag 16. mai 2010

Husmorhelg

Denne helga har jeg egentlig bare vært husmor, foruten vår lille utflukt til Bjørneparken. Torsdagen ble brukt til å vaske tonnevis av klær og å gjøre rent + litt kjøkkenting som middag og rørte blåbærsylt.:). Fredagkvelden ble brukt til å vaske bunadskjorte og å slappe av. Lørdag ble brukt til å handle inn til 17.mai, og å brette alt det vaskede tøyet, samt rydde på soverommet som er et så stort prosjekt at jeg har fortsatt i dag. Og målet er å få det blåst der inne. Det innebærer også å bytte ut alt vintertøy med sommerkjolene og sommertøyet som ligger i boden. I tillegg til det skal jeg vaske badet, og jeg skal stryke bunaden. Og til slutt skal jeg lage 17.mai kake.:) Det er godt jeg får avsluttet med å drikke øl og se Startkamp.:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar