søndag 8. mars 2009

Trysiltur!!

Trysilturen er over og jeg er syyykt stiv i hele kroppen, og har store røde roser i kinnene. Nå sitter jeg hjemme i sofaen og nyter selskapet med jenter rundt meg. Det er ikke bare bare å være eneste jente på avdelingstur med dine mannlige kollegaer.:P Men moro var det! Virkelig moro! Jeg ble virkelig positivt overrasket over folkets afterski faktor! Den var høy og den var ekstrem. Hahaha... må bar ele når jeg tenker på det! Afterski er faktisk noe av det gøyeste som finnes, etter den scenen fra Brother Bear selvfølgelig.:)

Høydepunkter:
Dag 1:
  • Vi drikker hvitvin av champagneglass i plast i leiebil. :P Stor Harryfaktor men veldig morsomt
  • Vi ser rådyr
  • Vi ser et rådyr til eller var det et utstoppet reinsdyr på en butikk?
  • Snøbading med badstu
Dag 2:
  • Frank tryner og ryker korsbånd, men jeg kjører bare forbi.
  • Vi leker dyr på afterski
  • Vi danser på bordet på afterski
  • Dan og Anders tenker at det må være smart å hoppe fra bordet og ned på gulvet med skistøvler.
  • Jeg må tisse og pga. lang kø velger jeg å gjøre det utendørs bak en stor stein slik at ingen ser meg. Men det jeg ikke visste var at folka på afterskiens balkong hadde veldig god utsikt over steinen så jeg fikk stor applaus når jeg krøp opp igjen.
  • Jeg blir kidnappet
  • Terje kidnapper meg tilbake
  • Vi får ei ny venninne
  • Vi tar en forferdelig busstur og finner ut at vi har en hund som heter Doffen eller Spike.
  • Nam med middag.
  • Leking med Baard sin hund, Miles.

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du drar frem episoden med å hoppe ned fra bordet på slalomstøvler, en av mine stolteste øyeblikk.....hehehhe
    Fikk applaus fra alle i lokalet da :)

    SvarSlett