mandag 9. mars 2009

Når ble vi voksne?

Jeg er betenkt om dagen. Det skjer mye med alle, og det skjer fort. For ca. 3 1/2 år siden satte jeg kursen mot Oslo. Jeg hadde tatt noen feil valg og det var på tide med noe nytt. Helt plutselig er jeg ferdig med tre år som student, jeg har fått en Bachelorgrad i IT og har fått fast jobb.. er jeg voksen nå?

Mens jeg har vært her har det skjedd så sykt mye. Er akkurat som man ikke merker det før man faktisk setter seg ned og tenker tilbake. Mens jeg har vært her har mi kjære Veronica fått to barn! Helene har fått, og skal snart gifte seg. Og nå har godeste Anders blitt pappa. Det er også maaange av de jeg gikk i klasse med som har både fått barn og giftet seg. Det føles som om vi bare plutselig har blitt voksne uten å merke det. Det er nesten litt skummelt. Jeg orker ikke feste mer i helgen, jeg vil slappe av og se på "Med hjartet på rette staden" på nrk. I år har jeg til og med sett på Grand Prix! Hva skjer med meg? Jeg vil tilbake til min utholdenhet, min energi og unge dager! Bør man ikke som 23 åring holde ut to dagers festing uten å bli kaputt? Er det nå jeg er klar for våkennetter og problemer med å plassere campingutstyret i Volvoen?

Jeg føler meg ikke voksen, men jeg bare elsker å se at folkene mine hjemme oppnår høyt nivå av lykke! Av voksen lykke...:)

1 kommentar:

  1. Eg har lurt på akkurat det samme. Skal liksom være voksen og ansvarlig, men eg føler meg som 12 år.

    SvarSlett