mandag 16. mars 2009

Du minner meg om Knerten!

Når jeg var hos dyrebeskyttelsen på lørdag satt jeg med en nydelig katt som heter Soleia. Alderen hennes er uvisst, men hun ble funnet i midten av juli i fjor. Det finnes utrolig mange forskjellige katter, og jeg har aldri sett en katt som ligner på Knerten. Dette er rett og slett den nærmeste kopien jeg har sett. Utseende hennes har så utrolig mange like trekk som Knerten.. også Soleia er utrolig kosete og veeeldig glad i mennesker. Men denne er heller ikke spesielt glad i andre katter. Hun satt på fanget mitt og oppførte seg mye på samme måte som Knerten. For dere som var så heldige å få kose med Knerten vet dere at hun krøp godt oppover brystet og lå med hodet nesten under haka og malte. Akkurat sånn er Soleia også. Jeg ble litt trist jeg, og så drømte jeg at når jeg kom hjem så var Knerten der likevel! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar