tirsdag 15. juni 2010

Morsom unge

Noen unger er skikkelig rare og morsomme, og jeg traff en sånn i nabolaget i dag. Jeg var på vei hjem fra tur med Milo og mens jeg fiklet etter nøklene for å låse meg inn stilte denne gutten seg opp ved siden av Milo, strakte hånden ned og lot han snuse, og så begynte det utren mellomrom og uten pust. "Den er ganske fin, er det en gutt? Han er ganske fin. Du er heldig som har et kjæledyr pappa sier jeg skal få katt hvis jeg ikke er allergisk men lillesøster er så teit og sier at da skal hun ha mus og hamster og marsvin(lager ansiktsuttrykk og imiterer lillesøsters stemme.)" Jeg sa at de kunne jo ha katten sammen.. "Neeeeeeeeei, da skal hun bare gi han navn og si at DETTE er plassen til katten! Siv er så duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!! Hunden er ganske fin."

Unger er gøye! .... av og til hvertfall, og noen av dem.:P Men jeg er fornøyd som jeg har det jeg, for jeg har en ganske fin hund.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar