tirsdag 1. juni 2010

Helga i sør

I helga var jeg hjemme på Sørlandet, og det var bare helt fantastisk!

På fredag etter jobb satt jeg på torvet og drakk CB øl sammen med Ranya, Cathrine og resten av familien til Cathrine. Deretter gikk vi ned på fiskebrygga og drakk øl i en båt. Dette gav meg så utrolig sommerstemning og toppet seg når vi gikk til Odderøya på konsert med Donkeyboy og Bryan Adams. Jeg fikk skikkelig sommer og Quart følelse, og jeg kunne kjenne den sjeldne følelsen av ekstrem livsglede.:)

Konsertene var kjempebra og jeg var veldig fornøyd. Men meg, Therese og Ingrid måtte innse at vi ikke er så utholdende som vi en gang var. Så selv om vi gjorde en god innsats med å prøve å danse litt på Kick var det følelsen av å sove som trakk oss videre og hjem.

Dagen etter fikk jeg endelig truffet vesle Ludvig og jeg ble skikkelig forelska i den lille valpen.:) På kvelden ble det Grand Prix fest hos Henrik og Mariann, og det var utrolig morsomt! Det var virkelig høyt engasjement, og etter som vi alle skulle gi hver sang poeng må jeg si at jeg aldri har lyttet så mye og fulgt så mye med på Grand Prix noen gang før, men det var kjempegøy. Og selv om det ikke gikk Didrik sin vei så skal han fremdeles få lov til å gifte seg med meg.:D

Ellers fikk jeg brukt litt tid med mine kjære foreldre, Besta og Lucas. Jeg fikk truffet mange venner, og jeg fikk truffet Signe Lill med lille Adrian.

Jeg vil hjem igjen jeg!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar