søndag 6. juni 2010

Jamie Cullum konsert

I går var meg og Marlin på Jamie Cullum konsert på Sentrum Scene og det var knall. Da vi kom så vi at køen var egentlig ikke så lang, men det var fordi vi ikke så hvor køen gikk. Den startet to kvartal lenger bort noe jeg synes var ganske komisk.:P Og da fikk jeg jo hvertfall god tid til å fjerne neglelakken med neglelakkfjerneren vi hadde tatt med. Jeg gikk og kjøpte kaffe og juice til oss og når jeg kom tilbake hadde køen gått så kjapt at det var umulig å finne igjen den lille asiaten min. Jeg så henne vinket et sted, men med ett var hun borte igjen. Heldigvis hadde mannen bak oss sett hvor forvirret jeg var og fikk vinket meg på plass. Ikke bare, bare å være i store folkemengder med en søt liten asiat.

Da vi kom frem måtte vi faktisk vise leg og så tok han vakta kaffen min, noe jeg ble skikkelig irritert over for den kaffen var veldig god. Når vi kom inn og fikk plassert oss kom det selvfølgelig et par folk og dytta på meg og dansa seg oppi meg selv om det var kjempegod plass, så da økte irritasjonen min litt til, men Jazzen klarte å roe meg.:)
Det var en fantastisk konsert. Jeg så for meg at det det ble en ganske så rolig, men han fyren tok jo helt av!!! Jeg holdt på å le meg i hjel av alt han gjorde og det ble en skikkelig bra og gøy konsert. Fantastisk stemme, nydelig musikk og en helt merkelig skrue!:P Men det beste av alt var at meg og Marlin fikk litt kvalitetstid sammen igjen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar