fredag 16. september 2011

Stockholm!

Yeeey! Jeg er i Stockholm hos Marlin! Og.... ehm.. jeg har aldri vært i Stockholm før.:P Og jeg er ikke her alene heller, jeg har med meg Milo! Så Milo har sin første utenlandstur så det er stas!

Meg og Milo har noen diskusjoner her da.. han mener at hver eneste stein, gresstrå, tre og busk lukter annerledes enn hjemme sånn at det er veldig viktig å få snuse på hver eneste lille ting her, mens jeg prøver å si at det ikke er noen forskjell! Men... vi ble enige om å være uenige. Ellers ser han ut til å være fornøyd med de svenske tispene da! Så Milo koser seg..:)

Det er i dag skyfrihimmel og et fantastisk høstvær. Så etter mitt Marlin-kontor skal meg og Milo ut på oppdagelsesferd i denne vackre by! Så skal vi treffe litt kjentsfolk og kose oss frem til Marlin er ferdig på jobb..

Dette blir ei braaaa helg!

Jeg avslutter med Marlins herlige kommentar fra kveldsturen i går:

"Alle snakker svensk! Det er akkurat som å være i Oslo!" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar