mandag 19. september 2011

hatten er min!!!!

Folkens... husker dere denne hatten?
22. september i fjor skrev jeg dette innlegget:
http://maritbreland.blogspot.com/2010/09/nyyydelig-hatt.html

Det handler om hvor lyst jeg har på denne nyyyydelige hatten. Jeg fikk aldri kjøpt den, og på alle Filippa K butikker jeg var så fantes den ikke eller var utsolgt. Den har levd i mitt minne siden...

Ett år har gått, jeg er i Stockholm.. Jeg setter mine ben på Åhlens City, stiller meg i rulletrappa, og da jeg kommer så passe høyt at jeg ser hva som er foran meg i kommende etasje er det bare en ting jeg ser. En ting som står det borte på en hylle og lyser mot meg. Jeg kunne ikke tro mine egne øyne. Der... der stod hatten min!!!

Dette var så fantastisk at det var kun en ting å gjøre... så nå er den min!!!! Yeeeey!!! Jeg har endelig fått hatten jeg oppdaget for ett år siden og ikke har klart å glemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar