mandag 5. september 2011

Reunion...



I helga hadde vi endelig vår reunion klassefest. Det var i år 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, 10 ÅR!! Det er helt sprøtt!

Selv om jeg gledet meg til festen, gledet jeg meg nesten mer til å få det overstått. Da vi begynte å planlegge så var vi enige om at vi skulle ikke gjøre mye, og vi skulle ikke gjøre noe som slet oss ut. Det viktigste var å samles. Men... dere kjenner meg. Jeg stresser jo alltid 5 ganger mer enn jeg trenger, og det ble ikke bedre når flere og flere i komiteen trakk seg. Så ja.. det var godt å få det overstått.

Men... sykt så gøy det var!! Når jeg tenker tilbake på festen så blir jeg kjempeglad og veldig trist. Det er liksom litt vemodig også... tenk at vi gikk i klasse i 10 år og så var plutselig alt slutt og nå har det allerede gått like mange år uten hverandre igjen. Det er jo veldig, veldig rart! Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig glad i denne gjengen, og det fikk jeg kjenne på etter denne kvelden.

Jeg hadde øyeblikk hvor jeg bare stod helt stille og så ut på folket og smilte. De herjet rundt der som om vi gikk på ungdomsskolen igjen. Og alle hadde det så gøy sammen! Vi fryktet det skulle bli klein stemning siden det er så lenge siden, men det gjorde det altså ikke. Og sånt er godt å se. Det er godt å se at det etter 10 år på skolen sammen knyttes så sterke bånd at det kan gå 10 år til og vi er som før.

Så til tross for at jeg stresset litt rundt og brukte hele søndagen på å være dårlig og å vaske så var det jo en herlig kveld. Det var så godt å treffe alle igjen, det var godt å mimre, og det var utrolig koselig å treffe lærerne våre. Det var koselig å høre hvordan folk har det, hvordan de er 10 år etter. Det var godt å treffe gamle gode venner og kjenne at vi er fremdeles der. Det var fantastisk å høre på Backstreet Boys og Spice girls med denne gjengen, og ekstremt morsomt å danse Macarena og etter Paradisios Bailando.:)

Takk for en herlig kveld dere, ikke rart vi holdt til kl 05.30 med denne gjengen.:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar