torsdag 27. januar 2011

Tur/Retur Kristiansand

Det siste døgnet har jeg reist tur-retur med toget til Kristiansand for å levere vesle Milogutt, eller lille sprett som mamma og pappa kaller han.:) Jeg er egentlig ganske fornøyd med det kallenavnet. Det er søtt og det er akkurat hva han er.:)

Vi tok 11 toget i går og da vi satte oss til i vogna tillatt for dyr på Oslo S hadde vi hele vogna for oss selv og jeg var temmelig lettet. På Lysaker stasjon kommer det på ei eldre dame med så lite som fire hunder!! Jeg begynte faktisk å se etter skjulte kameraer når hun så sa hun hadde plass ved siden av meg. :P Siden det var så lite folk på toget fikk vi ordnet oss greit og vi prata og prata hele veien om hund, terriere, oppdrett og trimming av pels, og ikke minst Afrika. Hun hadde en gammel hørselshemmet hissigpropp av en hannhund med tidenes beste navn.. Gudmund!!!! Er det ikke heeelt fantastisk??? GUDMUND!!! En cairn terrier som heter Gudmund... haha! Gudmund reiste sammen med sine tre tisper som han passet godt på. Når Gudmund fikk roet seg ble de alle tre sjarmert av Milo, men mest av dem Fiffi som til og med la seg inn i buret hans.:)

I dag måtte jeg ta farvel med både Lukas og Milogutt, og det var ganske så trist...:/ Heldigvis vet jeg at han kommer til å storkose seg hjemme mens jeg er borte.:) Så klokken 09.10 var jeg på toget tilbake til Oslo for å pakke meg sammen til Afrika.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar