søndag 2. januar 2011

Året 2010

Nytt år, nye muligheter... man sier liksom alltid det når det nærmer seg nyttår. Vi tenker på året som har gått og planlegger gjerne det nye. Vi lager nyttårsforsett som vi følger til midten av februar... så... jeg gjør det nå.

Dette har for min del vært et ganske tungt år med mye motgang. Det jeg blogget om i fjor til årsskifte var så mye positivt og jeg gledet meg til hva 2010 skulle gi meg. Det gav meg ikke så mye.... og mens jeg gledet meg over å ha både blitt samboer og kjøpt leilighet kan jeg i år se tilbake på et brudd og på en bitter strid om salg av leiligheten. Det er faktorer som har preget mitt 2010. Jeg skrøt også i fjor over at jeg hadde startet å jobbe som frivillig i dyrebeskyttelsen, og at jeg hadde begynt å spille fotball igjen og at vi rykket opp i 2.divisjon. I 2010 sluttet jeg både som frivillig i dyrebeskyttelsen og i fotballen. Dette i et forsøk på å skape litt mer ro i et surrete hode og en sliten kropp. Hva mer har jeg gjort da... jo.. jeg har solgt mine elskede Chinchillaer... eh...:( Off for et 2010..

Men det bør da være noe koselig og... Jeg husker ikke stort.:P Men.. jeg har drevet mye hundetrening som har kommet både meg og Milo til nytte. Vi har tatt grunnkurs, hverdagslydighet og bronsemerket. Og jeg har kommet halvveis i kurset mot å bli hundeinstruktør. Jeg hadde en fantastisk jentetur til Korsika, Sardinia og Roma...

Off.. jeg kommer ikke på så mye. Kommer dere på noe? :P

I fjor avsluttet jeg slik: "Ja, dette var litt av et år! Det skal nok litt til for å overgå det!". I år kan jeg med visshet si at jeg vil få et bedre år i 2011 for det skal lite til for å overgå 2010.:P Jeg vet allerede nå om ting som gjør året spennende.. jeg skal tilbake til Afrika, jeg skal fullføre instruktørkurset, meg og Milo skal begynne med agility, jeg skal starte i ny jobb og det skjer store ting som vil prege meg. Det gleder jeg meg til... så velkommen 2011!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar