søndag 2. januar 2011

"Bort fra alt" ferie

Juleferien min ble en ferie fra alt. Ferie fra jobb, ferie fra Oslo, ferie fra instruktørkurs, ferie fra hundetrening og ferie fra blogging. Og det var en god ferie som virkelig trengtes, og den gjorde godt.

Jeg har virkelig storkost meg. Jeg har vært hjemme på Sørlandet i nesten to uker, og det var helt fantastisk. Jeg har slappet av, kost meg med familien og med Lucas, og jeg har truffet gode gamle venner. Det er disse tingene som gjør "hjemme" for meg og det er alltid like godt å komme hjem.

Det var ting som gjorde at julen i år ble litt annerledes enn vanlig... og jeg var spent og kanskje litt redd for hvordan det ville bli. Men også i år klart julefreden og fylle meg opp... dessverre ble jeg ikke bare fylt opp med julefred, men også med julemat og julegodt... og mens julefreden forlater meg ganske snart regner jeg med at julematen og julegodtet vil bli en stund.

Takk til alle dere der hjemme som hjalp meg å slappe av, kose meg og faktisk nyte livet og gode øyeblikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar