tirsdag 18. januar 2011

Ting å være takknemlig for..

Jeg overhørte en samtale for en tid tilbake... jada, jeg er god på det. Men det må nesten folk regne med når de snakker høyt om ting som fenger meg...

Uansett.. jeg skjønte at denne ene personen hadde hatt en tøff tid tidligere og hadde blitt enig med seg selv om at det kun var hun selv som kunne endre på dette. Dette er jeg jo enig i, men jeg synes det er lettere sagt enn gjort.

Men... hun mente hun hadde fått det mye bedre etter at hun hver kveld fant tre ting hun var takknemlig for. Så det skal jeg gjøre. Jeg er i en god periode nå og det har jeg planer om å fortsette med. Så nå skal jeg begynne å ta frem tre ting hver kveld. Dette skal være ting jeg er takknemlig for, noe jeg setter pris på eller rett og slett bare noe som får meg til å smile. Og... jeg skal ha lov til å være takknemlig for de samme tingene flere ganger.:)

Så... her er dagens i tilfeldig rekkefølge:

1. Jeg har i dag kommet meg gjennom som observatør på valpekurs og bronsemerkekurs uten å bli totalt utmattet. Jeg sitter tilbake med en stolt og god følelse. Og ikke minst... ALLE deltakerne bestod bronsemerketesten!

2. Jeg har en så vanvittig søt hund som får meg til å smiiiiiiiiiile!!!

3. Jeg er så veldig glad i kollegaene mine og storkoser meg sammen med dem, og på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar