tirsdag 18. januar 2011

min siste uke i Imbera

Denne uka er min siste uke i Imbera. Jeg sa opp før jul og skal starte i Avanade 1.mars.

Det å si opp er faktisk ganske forferdelig, spesielt i et så lite firma. Jeg har blitt så utrolig glad i mine kollegaer og det blir virkelig hardt å ikke ha dem i min jobbhverdag lenger. Jeg kan ikke bare tenke på folkene og det sosiale, så det var et valg jeg tok basert på ønskene og tankene om min jobbfremtid, og da ble det sånn.

Jeg har nok helt sikkert gjort det riktige, og gleder meg til å begynne hos Avanade, men denne uka er hard og rar. Vi hadde avslutning for meg på lørdag, og jeg hadde det så sinnsykt gøy! Det er lenge siden jeg har hatt det SÅ gøy ute. I tillegg har de to siste ukene vært veldig rare ettersom jeg vet det nærmer seg slutten. Akkurat nå storkoser jeg meg på jobb og nyter hvert sekund med de skjønne kollegaene mine. Fredag er min siste dag, og det kommer til å bli så sinnsykt trist. Jeg har tre dager igjen... det høres rart og feil ut. Og det er så trist at jeg egentlig bare vil bli... Tror vi skal flytte Imbera til Fornebu! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar