mandag 24. januar 2011

Innebandyhelter!!!

Jeg har fått meg en ny interesse! Nye helter! Og jeg har blitt presentert for Innebandy!

Forrige helg var vi på Sveiva kamp for å se Andreas vår kollega in action! Jeg hadde ikke så store forventninger egentlig så ble ganske så overrasket både over sporten, spillet og meg selv. Det var rett og slett så spennende at jeg fikk skikkelig supportertendenser. Skriking, hopping, hyling, og skjelving i hendene.. dette er skumle tendenser. Når man først har fått disse er det ikke lett å bli kurert. Det er som dop... vanskelig å komme ut av så derfor fortsetter jeg heller.(dette betyr ikke at jeg driver med dop.:P)

Så er det vel også slik da at det laget man følger først er "laget ditt".. Men her har jeg et problem... Jeg har i grunn to lag føler jeg.. siden jeg har to innebandyhelter som spiller på hvert sitt lag. Egentlig bør de store heltene mine Andreas Femtegjeld Sletten og Johan Walther Nordahl (jeg burde få helter med kortere navn) begynne å spille på samme lag!

Men de spiller jo da ikke på samme lag, så jeg har konkludert med at jeg får heie på de begge to alle kampene de ikke spiller mot hverandre, og når de spiller mot hverandre får jeg heller heie på det laget med den helten som har vært snillest den siste tiden, eller den av dem som viser mest legg.:P

Men vet dere hva.. i helga var det storkamp. Fjerdingby - Sveiva gikk av stabelen på lørdag, men jeg gikk glipp av det. Jeg var på instruktørkurs, og flink og pliktoppfyllende som jeg er så prioriterte jeg kurset.

Men selv om jeg er veldig bitter for at jeg ikke fikk sett denne kampen med begge heltene mine på banen var det kanskje like greit, så slapp jeg å ta noens side.:P Etter å ha hørt resultatet ble jeg trist på Slettens vegne, men veeeeldig glad og kjempestolt på Nordahls vegne. Han var jo så flink!!!! Dette skulle jeg visst ha sett... ryktene sier han var rå, og det samme gjør kampreferatet.:)

"...Nå er det Johan sin tur til å få to nettkjenninger, den første kommer på pass fra Geir, det andre etter pass fra Jørgen som presser høyt og stjeler ballen fra motstanderne. Da ser Sveiva seg nødt til å ta Time-out og bytter keeper. Dette hjelper imidlertid lite, målkåte æljer fortsetter å pøse på med sjanser. Ray vil også bli tomålsscorer og smeller inn en ball etter pass fra Geir. Glen pådrar seg en to-minutter for gjentatte forseelser, men undertalsspillet sitter, og to-minutteren ebber ut uten scoring til noen av lagene. Minuttet senere er ikke Johan snauere enn at han avslutter en kontring med å sette ballen i mål, hans tredje scoring i perioden."

Flink er du Johan!!!! Stooooolt!!! :D Andreas... bedre lykke neste gang.:P


2 kommentarer:

  1. Noen har hell i kjærlighet, andre i spill...

    SvarSlett
  2. Haha, det här hade jag nästan glömt jag :) Kul läsning, och till slut så hamnade dina "helter" i samma lag ju :)

    SvarSlett