onsdag 28. april 2010

Teite Paradise Hotel?

Jeg er helt avhengig av Paradise Hotel. Det samme var jeg i fjor. I motsetning til en del andre hadde jeg ikke sett det danske så jeg visste ikke hva jeg begikk meg ut på. Den eneste grunnen til at jeg skulle se første episode var at jeg skulle se min kjære Marlin sitt navn på rulleteksten, og da var det gjort!

Hva er det som får oss til å sitte å se på dette hver kveld? Det er jo ikke det at vi lærer så mye av det, og jeg kan ikke si at det gir meg noe. Det er heller ikke sånn at jeg ser opp til, og respekterer disse menneskene spesielt mye. Vi sitter og ser på, vi peker og ler. Vi kritiserer og slenger drit. Likevel ser vi på det hver dag. Likevel følger vi disse menneskene hver dag.
Er det for å dykke i andres liv? Er det for å se at andre driter seg slik at vi kan heve oss selv? Er det rett og slett en måte å føle seg bedre enn andre på? Vellykket.

Vi ler av dem, og vi kritiserer dem, men uten dem hadde det ikke vært noe Paradise Hotel, drama og ting vi kan le av og snakke om dagen derpå.

1 kommentar:

  1. hihihihihi det er gøøy.. har sett 2 1/2 episode og gleder meg til neste :P

    SvarSlett