mandag 12. april 2010

Med Terrier i hus!

Når vi har vært ute og gått tur er det stadig folk som stopper og spør hvordan rasen er, gemytt osv. og om ikke det er mye gnåling og bjeffing av en sånn terrier. Og da skryter jeg jo selvsagt det jeg kan, og bjeffing det har vi aaaldri hørt. Det eneste er noen små "booff!". Men NÅ har vi en Terrier i hus. Naboen sier hun aldri hører en lyd av han heldigvis, men i dag klikka han på kaffetrakteren og i helga måtte jeg trekke for gardinene fordi han så speilbilde av meg i vinduet og tok helt av!

1 kommentar:

  1. Hei:) Er det Jack Russel du har?
    Vi vurderte deg selv en periode, men har en CC powder puff hanne fra før.. og tror kanskje jack russel er en litt for livlig rase i forhold til vår Rio..
    Hva tenker du om dette? Er jg opphengt i steriotypier?
    Fin om du kunne svare på min blogg, for jeg er så utrolig dårlig til å finne tilbake til blogger jeg har vært på:p
    Håper på svar:)

    SvarSlett