mandag 12. april 2010

gode tider som Start supporter..

Har ikke turt å skrive om dette for det slår fort tilbake, men Gud så herlig det er å være Start supporter i disse tider! Som sagt, det kan slå fort tilbake så jeg nyter hvert sekund.

Det er så utrolig deilig å se gutta spille sånn som de gjør, og er helt vanvittig å se at de knuser til på sjansene de får, og at det faktisk klaffer. Det er nesten litt rart å se den flyten og se at spillet går som man ønsker. Endelig klarer Start også å få det til å se så lett ut! :)

Åh.. nei dette er virkelig gøy! Det har vært noen utrolige kamper med masse underholdning utenom mot Molde som var en katastrofe.:P Nå får vi bare håpe at de klarer å fortsette slik også mot mindre fryktede motstandere. Jeg gleder meg til kampene fremover selv om jeg gruer meg til bortekampen mot Strømsgodset...:( Det pleier vel ikke helt å gå vår vei. Men nå er det vel på tide å snu den trenden!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar