mandag 19. april 2010

Skuffende dyst på Marienlyst!

I går kom det jeg hadde fryktet. Vi gikk på vårt første tap, og som jeg trodde kom det på Marienlyst. Heldigvis var jeg godt forberedt.

Meg og Steff dro til Drammen i 13 tiden og så masse Lost og spiste skikkelig søndagsmiddag. Jeg nøyt å gå rundt med Startdrakt (mens jeg fremdeles kunne stråle) på butikken i Drammen, og vi dro tidlig for å kjøpe billetter. Jeg hadde gått med på at vi skulle sitte sammen å se kamp i stedet for å stå med hver vår supporterhooligan gjeng så jeg skulle inn på vanlig stadion.:P Noe som ikke viste seg å være så enkelt. Vi har herved truffet Drammens sureste mann og han får en stygg diplom og ei startdrakt i posten! Han sa at jeg ikke fikk slippe inn andre steder enn på tribunen til bortesupporterne i supporterutstyr pga. sikkerhetsmessige årsaker. Meg og Steff begynte å le, men det gjorde ikke han sure mannen. Så vi satte oss begge i bilen og lurte på hva i all verden som feilte denne mannen, og var han faktisk seriøs?? For han så veeelidg seriøs ut. Mongomann!

Men, jeg kom inn og det var veldig hyggelig i veldig korte perioder.:P Dette var virkelig ikke Start sin dag. Så med en fortjent seier til Strømdsgodset klarte vi begge å holde roen og jeg er veldig glad for at vi så kampen sammen til tross for resultatet. Takk for kampen og en fin dag i Norges nesten vakreste by Steffeleff!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar