torsdag 26. november 2009

Jeg har startet julepyntingen!

I går klarte Kristin å dra meg ut litt. Det var utrolig godt å komme seg ut etter å ha sittet inne (syk) i nesten 3 uker. Jeg kjøpte meg en julestjerne på stake på Clas Ohlson.. og da var det gjort. Jeg kunne liksom ikke sette opp bare denne, sånn helt uten julemusikk, julebrus eller resten av pynten som lå i boden. Så nå har jeg startet. Jeg skjønte at jeg må kjøpe litt ny pynt så jeg skal ta en tur på panduro så jeg kan lage noe. Det er mye gøyere.. om man har tid.:)

1 kommentar:

  1. Åh, DETTE er den Marit jeg kjenner! JuleMarit! Så moro å høre at du er kommet i julehumør du også. I år skal alt (utenom juletreet) pyntes og stelles innen søndag ;) Jula er ALT for kort, så vi må nyte hele Desember måned. Stor klem

    SvarSlett