tirsdag 24. november 2009

Gitarstund med Marh-Marh!!

Når jeg bodde sammen med Marlin spilte hun gitar hver eneste kveld og vi sang og sang.:) Og jeg savner det så utrolig. Jeg hadde nesten glemt det helt til i går når Marlin begynte å spille for meg og Milo. Milo blir nemlig ekstremt rolig av gitar.:P

Hver jul, eller vi kan nesten si hver høst så har vi sunget og spilt julesanger fra oktober omtrent, og i går for første gang i år sang vi "En stjerne skinner i natt". Og det var så utrolig koselig!!! Jeg håper Håvar kan øve inn noen julesanger ellers blir dette en veldig annerledes førjulstid.:) I tillegg måtte vi jo synge Marit og Marlin sangen "Det er min drøm" fra den lille havfruen. Og den skal være norsk og med litt overdrevent Sissel Kyrkjebø. Og til slutt den fineste sangen i verden for meg "Colors of the wind" fra Pocahontas. ....ååå hvor glad jeg er for å ha Marlin og hennes gitar!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar