lørdag 21. januar 2012

min lørdag

I dag stod jeg opp kl 07.30! Det er ikke noe jeg ser på som veldig behagelig på en lørdag, men siden vi skulle på Agility langt av sted måtte vi det. Jeg var oppe så pass tidlig at jeg rakk både en god speileggfrokost og deilig kopp med kaffe! Heldigvis, for resten av dagen ble noe kaos.

Det var et forferdelig snøvær og veiene var glatte oppover mot Lillestrøm, men vi kom oss trygt frem. Meg og Milo storkoste oss med Agility og vi hadde stor progresjon i løpet av dagen begge to. Det er lenge siden Milo har vært i en slik treningssituasjon med andre hunder så det ble litt sutring, men ellers gikk det strålende.

Men.. da jeg skulle hjem var alt bare hvitt! Både veien, sikten og alt rundt meg var hvitt og det var glatt og svusj så var jeg stucked i snøen i grøfta. Yeeey! Jeg hadde lyst å begynne å gråte... typisk min flaks! Og utypisk min flaks at det etter 1 minutt kom en reddende engel kjørende! En snill og hjelpsom snekker-polakk som trakk meg opp av grøfta! Eeeeeevig takknemlig! Fatter ikke hva jeg skulle gjort uten han.:)

Så.. da kunne jeg kjøre til Marikollhallen og se Johan spille kamp. Men.. han gav meg en veibeskrivelse som ikke passet hvor jeg kjørte fra så jeg kom helt feil. Mongrodrittføre var det og, så jeg ble bare sint. Men jeg kom meg rundt og opp til hallen hvor det ikke var ledig parkering, yeeey igjen! Måtte parkere langt ute i hutti! Jeg kom meg på kamp, og var så heldig å få se de tape. Virkelig verdt det! :P

Nå er jeg trygt hjemme i stua og ser på film sammen med Milo. Vi ligger under teppet og jeg drikker kakao.;)

En innholdsrik lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar