søndag 15. januar 2012

did it!

Jeg klarte det... puh.... jeg kom meg gjennom talen uten å være full og uten å skjelve... takk til vinen... mine tre glass vin klarte å roe nervene.:) Det gikk fint, og både meg og Stig som hadde Damenes tale kom oss godt gjennom dette og.:) Heldigvis...

Etter talen var jeg altså så lettet og festen kunne begynne.:) Og det ble en veldig bra fest.:) Og ikke nok med at jeg fikk unnagjort talen vant også vårt lag konkurransen vi hadde! Yeeey!

Jeg må si at jeg har noen helt fantastiske kollegaer! Alle støtter hverandre, ingen dømmer hverandre og det er er lav terskel for det meste. Sjeldent jeg ser SÅ mange på dansegulvet som bare har det SÅ gøy. Alle slår seg løs og alle har det gøy.. helt fantastisk!

Det ble en skikkelig bra kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar