onsdag 18. januar 2012

BILKØ - min verste fiende!!

Det er heeelt vanvittig hvor provosert jeg blir av å sitte i bilkø... eller retter sagt, sitte fast i bilkø!

I dag brukte jeg 2,5 time hjem fra jobb, fra Spikkestad til Sagene! Det er heeelt sinnsykt... jeg dro med en halvtime i buffer fordi jeg skulle til legen. Men... etter 2 timer i kø kom jeg en halvtime for sent til legen, så da jeg parkerte så jeg et mørkt legekontor og legen som kjørte hjem. Og siden jeg er så veldig unik så har jeg privatlege så jeg betaler litt for disse timene, så dette ble litt dyrt for meg.. både økonomisk. bensin, frustrasjon og energi.

Det er faktisk helt utrolig hvor forbanna jeg blir av sånt. Det er nesten litt skremmende og hadde ikke unnet noen å sitte ved siden av meg på den bilturen. Tenk at man kan stå fast i kø såååå sinnsykt lenge. Om det skal være sånn kan jeg like godt pendle fra Kristiansand.:P
Jeg blir sjokkert over hvor sint og aggressiv jeg blir! Men i følge den britiske psykologen David Moxon er køkjøring generelt skadelig for den psykiske helsen! I en undersøkelse fikk kvinner en stressøkning på 8,7 prosent!! Dette kan jeg skrive under på!!! IKKE BRA!!

Jeg kom meg til slutt hjem... sliten i hele kroppen etter å kolonnekjørt på høye hæler i Fjellreven jakka mi i 2,5 time.:P

Men... her hjemme møter jeg jo verdens beste velkomst med en superhappy liten vovs som bare fyller meg med ny energi! Så bærer det ut på tur, og etter en time i snøen med tur og ballkasting var all irritasjon og sinne borte. Jeg er glad jeg har en liten gledesspreder som Milogutt...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar