lørdag 28. januar 2012

en snodig kampanje!

Jeg har den siste uka sett plakater på stolper og trær rundt på Sagene med titlene "Mamma savnet" og "Pappa savnet". Jeg tok bilde av disse og tenkte å spørre dere om dere visste hva dette var for noe...

I dag googlet jeg kampanjen og fikk vite at dette er Help forsikring sin rekrutteringskampanje. En mislykket sådan... Målet var å rekruttere advokater som ønsket en bedre balanse mellom jobb og privatliv, men dette kommer veldig dårlig frem. Jeg skjønte virkelig ingenting! Vurderte å ringe telefonnummeret som stod der kun for å få svar på hva dette var, men hadde jeg gjort det hadde jeg kommet til Help forsikring. Kampanjen har fått så mye kritikk at alle plaketer skal fjernes i løpet av helgen.

Så der fikk jeg svar på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar