tirsdag 5. juli 2011

Min første Roskildefestival vel overstått :)

Da var jeg hjemme igjen fra min første Roskildefestival.

Jeg var jo egentlig veldig skeptisk til hele Roskilde. For det første tenkte jeg.. er jeg ikke litt for gammel til festival? Og spesielt når alle i mitt reisefølge var mellom 19 og 22.:) Og er ikke Roskilde bare dop og elendighet?

Etter jeg første natta frøs så jeg trodde jeg skulle dø mens jeg lå og hørte på en dundrende høytaler rett ved siden av øret mitt, jentestønning fra et annet telt og en fyr som spøy så tenkte jeg bare en ting: Hva i helsike er det jeg har gjort!? Hva er det jeg har begitt meg ut på!? Dette er du aaaaaltfor gammal til!

Og etter dette endte jeg også opp med feber på dag 3 og sitter fremdeles snørrete og fæl med en grusom hals. Så jeg kjempet meg gjennom dagene og konsertene ganske klein i formen. Men likevel må jeg si... for ei uke.. for noen dager... og for en fantastisk opplevelse! Jeg har hatt det så ubeskrivelig gøy og ville aldri vært foruten.

Det har vært utrolig morsomt å henge sammen med mine kjære Harnasvenner. Vi ble kjent i Afrika, i et helt annet miljø med fokus på akkurat det samme. Hjemme ser vi at vi er helt ulike personligheter, men det er jo akkurat det som gjør det så utrolig gøy.

Til tross for fulle og stinkende toaletter, lite søvn og litt kald vind har det vært en fantastisk festival. Konsertene var så utrolig bra og jeg har omtrent danset fra jeg kom til jeg dro, og tro det eller ei, men jeg danser faktisk enda.

Takk til den herlige gjengen: Vilde, Nadia, Jennifer, Aleks, Iggy, Elise og Sebastian. Tack til svenskegjengen og til min nye bror.:) Takk til irriterende naboer som ikke kommer til å bli savnet, men som lagde morsomme minner. Takk til både snille og idiotiske Australiere som fikk meg både til å klikke og til å le.:) Thank you Roskilde!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar