tirsdag 12. juli 2011

Endelig på plass!!

Som dere kanskje vet så har jeg flyttet. Jeg betalte aaaaaltfor mye for å leie et krypinn så jeg kjøpte et istedet.:) Så nå har meg og Milo flyttet tilbake til Sagene.

Milo synes det var ufattelig kjedelig å se på meg pakke. For det første fikk han ingen oppmerksomhet og for det andre forsvant alle tingene våre og hans i kasser en etter en. Og se det fjeset på han da.:P

Og jeg er jo enig med han, det ble litt trist etterhvert når hele stua bare var kasser. Og det var litt rart at når jeg puttet alle tingene mine i kasser og plasserer de på stuegulvet så tok de jo halve stua... hvordan har jeg fått plass til alle disse tingene når de ikke var i kasser??

Uansett... vi har i allefall fått med oss alle kassene og alle møblene og er endelig på plass i vårt nye hjem, og jeg elsker det. Det er knøttlite, men det er meg.:)

2 kommentarer:

  1. Med et lite krypinn er det jo greit å legge innflyttingsfesten i ferietiden ;-)

    SvarSlett
  2. Ser veldig bra ut, og Sagene e jo ein fantastisk fin plass :)

    SvarSlett