torsdag 9. september 2010

Milo sin 1 års dag!

Som dere kanskje vet fylte Milo 1 år den 31. august! Det var selvfølgelig kjempestas (mest for mor) og det måtte feires. Han hadde fått en frisbee i bursdagsgave på forskudd og så fikk han ei fantastisk god bursdagskake!

Oppskrift på bursdagskake
(hentet fra www.tropehagen-zoo.no, tipset fra Silje.:))

1. Knus en del hundekjeks sammen med litt vann og lag to flate pannekaker, en til kakebunn og en til topp.(Disse bør være myke og lette p knuse, mine var så harde at jeg måtte legge de i vann for å knuse dem.)
2. Stek kjekskakene på 250 grader til de er tørre. De må ikke bli for tørre for da kan man ikke skjære gjennom dem.
3. Fyll kaken med våtfôr, og smør et lag med leverpostei på toppen før du strør små hundegodteri på.

2 kommentarer:

  1. Er jeg gal hvis jeg sier at kaka så fristende ut? hehe :) Du er så flink med Milo!

    SvarSlett
  2. Hahaha! Nei du er ikke gal! Jeg tar det som et kompliment siden jeg da har klart å gjøre den fristende!:D Jeg kan lage en tilsvarende til deg og..:P
    Takk gulla mi!!! Koselig å høre..:)

    SvarSlett