tirsdag 7. september 2010

hva har jeg gjort deg du din onde fugl!?

Som dere vet hadde jeg en veldig bra morgen i går da jeg dro til jobb, turen hjem igjen var ikke fullt så hyggelig! På vei hjem var det nemlig en fugl som bæsjet på meg! Den bæsjet på veska mi og nedover beinet slik at strømebuksene var full av hvit og gusjegrønn gørr. Og det verste med det hele var at jeg merket det faktisk ikke, men det gjorde alle rundt. Jeg kom inn på T-banen og følte meg litt beglodd, og folk smilte litt mye mer til meg enn det Jeg er vant til. Det var når jeg gikk av t-banen jeg oppdaget det, og jeg ble ganske frustrert og flau over at jeg vandret rundt på mine høye hæler i fugledritt! Og så ble jeg egentlig litt irritert på at ingen hadde sagt noe! Men de som satt ovenfor meg på tbanen snakket tegnspråk så det var kanskje litt vanskelig å få til. De har sikkert hatt det kjempemorsomt med å illustrere fuglen som driter på meg mens jeg satt helt uviten og leste og spiste sjokolade! Jeg husker de lo og stirret på meg, men jeg skal unne de den gleden.

Så der gikk jeg da med fugledritt rennende nedover meg, og dette er grunnen til at fugler ikke er mine favoritter, grunnen til at jeg synes det er risikabelt å spise ute, og nå grunnen til at jeg har begynt å gå med paraply på vei hjem fra jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar