onsdag 15. september 2010

Gummi Bears Theme (Swedish)

Dagens gladsang! Jeg var trøtt, sliten og til og med litt småmuggen til jeg satte beina utenfor T-banen på Skullerud og fikk denne på øret..(ja, jeg har den faktisk på Ipoden min..:P)

Den er så gøøøy og koselig, og jeg fikk en god start på dagen likevel! Jeg har så lyst å være en Bompi bjørn!!!!! Bompe rundt og rundt med super spenst!!!

Om det er noen flere enn min eks-kjæreste fra ungdomsskolen som har denne filmen eller vet hvor jeg kan få tak i den både på lovlig og ulovlig vis tar jeg gjerne i mot tips.:D

2 kommentarer:

  1. ÅÅ, bompi bjørnane er gode minner!! Har nok nokon gode gamle VHS kassettar heima heima. Menne, viss du googla nettet rundt finne du de sikkert ein plass ;-)

    ingvild

    SvarSlett
  2. Vi hadde masse av disse episodene på VHS filmer hjemme vi også! Jeg elsket jo disse bjørnene:)

    SvarSlett