torsdag 16. september 2010

Høst og vintershoppingen er i gang!

Selv om det kan være litt smådeprimrende å kjenne at sommeren så brått tok slutt må jeg si at jeg elsker høsten, hvertfall tidlig høst. Jeg elsker høsten når det er blå himmel, når solen fremdeles varmer når den er fremme og når sola lager det fantastiske høstlyset i de nydelige fargene i trærne. Temperaturene endrer seg og favorittplagget mitt kommer til bruk... strømpebukser og støvletter!

Og ja.. jeg elsker høstklær shopping! Det finnes ikke noen bedre tid å shoppe på for det er ingen årstid som har så mye nydelige klær som høsten. Og ja..det tar litt av. Men.. mitt nye tilskudd til redusering på kontoen min går verken til støvletter, strikk eller strømpebukser.

Dere som kjenner meg vet at jeg er en ekstrem frysepinne. Jeg fryser egentlig helt fra slutten av august til slutten av mai.:P Og nå tror jeg at jeg har redningen. Mitt nye tilskudd til høst og vinter, min nye redning og mitt nye nettkjøp er nemlig en Snug-Rug!!

Hva en Snug-Rug er? Jo, det er nemlig et stooort tjukt fleecepledd du kan kle på deg slik at det ikke sklir av hver gang man beveger seg eller reiser seg. Dere hadde kanskje ventet dere noe større, men for meg er dette enkle tøystykket fantastisk! :) Og selvfølgelig skal jeg ha det i rosa!

Snug-Rug fra coolstuff.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar