søndag 4. juli 2010

Tippingen nærmer seg et resultat

Før VM ble sparket i gang leverte jeg inn min "tippekupong" på jobb som ser slik ut som under.
Ettersom jeg ble anklaget for å jukse bare fordi jeg hadde en del likt med han som kom med anklagene ble mitt eneste mål å få mer poeng enn han. Før gruppespillet i gruppe g og h ferdigspilt lå jeg på bunn, men nå er det meg og han som fighter på toppen, og dette blir veeeeldig spennende.:) Vi har helt ulike plasseringer på resterende + at vi har ulik toppscorer.:) Stå på Villa!!:D

Poeng beregnes på følgende måte: 1 poeng for hvert lag man plasserer riktig i gruppespillet. Ingen poeng for lag i 1/8 dels-finalene. 2 poeng for hvert lag du tipper i kvartfinalene. 3 poeng pr. lag i semi, 4 pr. lag i finalen. 5 poeng for riktig vinner av finalen, 2 poeng for vinner av bronsefinalen, 4 for toppscorer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar