tirsdag 27. juli 2010

back in Oslo!

Svosj så var min lille Sørlandsferie allerede over. Det er i grunnen veldig trist og vemodig. Jeg virkelig elsker å være hjemme i en fantastisk by omringet av gamle venner og familie.

Jeg har hatt det helt fantastisk, men er rart hvor fort det går. Det føles som det er veldig lenge siden jeg satt på toget ned til Kristiansand, og jeg har gjort utrolig mye på den lille tiden jeg har hatt hjemme. Så jeg har ikke ligget på latsiden og har ikke latt været stoppe meg. Jeg har fått gjort en god del sørlandssommerting selv om jeg gjerne skulle hatt mer av det. Og ved Palmesus og P!nk har jeg til og med fått den tradisjonelle Quart følelsen, så dette har absolutt vært noen gode uker.

Men selv om det ikke var spesielt digg å komme tilbake til kontoret er det jo også alltid litt koselig å komme tilbake til Oslo også.:)

Takk til alle dere som gjorde mine Sørlandsuker uforglemmelige! Glad i dere mine kjære..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar