fredag 2. juli 2010

25 år og i sin beste alder!

Da var dagen forbi, 30.juni den o' store 25 års dagen min. Det er egentlig veldig sjeldent at jeg gleder meg til bursdagen min, men det gjorde jeg denne gangen. Jeg gledet meg til klokka skulle slå tolv og til jeg skulle kjenne på sekundet at jeg var blitt et år eldre, voksen og 25 år.:)

Det er jo litt rart fordi foreldre er kanskje de som gjør mest ut av bursdagen din, mens det egentlig er dem som burde feires. Så når pappa sendte meg bursdagsmelding på morgenen og gratulerte med mine 25 år sa jeg bare "takk, i like måte. Det er ditt verk!" For det er jo faktisk det. Jeg gjorde ikke en ting for å komme til verden, det var mamma og pappa som gjorde jobben. Og forhåpentligvis så var det en ganske så hyggelig jobb å lage meg til verden:P Om det var like hyggelig å presse meg ut til verden kan vel heller diskuteres, men det dropper vi her. Men uansett så må det jo være større for foreldre når barna har bursdag enn det er for selve "barnet".(hvis man ser bort fra gaver.)

Men en bra bursdag ble det, så det svarte til mine forventninger. Den begynte med at jeg våknet av bursdagsmelding fra Margrete, så tok jeg med meg VM-kaka jeg hadde bakt og dro til jobb. Da jeg kom til jobb, satte meg ned og skulle jobbe fant jeg en bursdagshilsen under pc-musa mi fra Andreas, så det var en veldig koselig start! Deretter kastet jeg opp flere ganger av migrene, og etter litt kakespising ++ så måtte jeg gi meg og dra hjem for å sove. Etter et par timer søvn kastet jeg i meg dobbel dose med gerimax og traff Kristin, Margrete, Marlin og Ingvild til middag på San Leandro og jeg hadde det virkelig koselig!!! Dere er noen herligheter så tusen takk for en kjempeherlig kveld og verdens fineste gaver!! Galninger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar