onsdag 29. april 2009

Sykemeldt igjen...

Mandagsmorgen ringte jeg til fastlegen min... var ganske så redd for hva dommen angående Spaniaturen skulle bli, men hadde et lite håp om at dette skulle gå bra. For det går jo alltid bra.. Men nei! Jeg fikk ikke dra!:( Det var altfor risky... Jeg ble skikkelig lei meg.. vi har gledet oss så utrolig lenge til den turen. Men til og med jeg skjønner at legens ord i denne sammenheng blir min lov. Så dermed fikk jeg en hastetime til legen mandag kveld kl. 18.00 og hun nektet meg nesten å dra på jobb, noe jeg egentlig skjønner ettersom smertene kom tilbake etter en dag på jobb. Så dermed ble jeg sykemeldt hele uka.. Jeg som den Marit jeg er får selvsagt kjempedårlig samvittighet! Jeg har ikke tid, vi har ikke tid, kunden har ikke tid. Ikke den beste situasjonen å ha begge GUI programmererne sykemeldt når vi har en full sprint å fullføre.. Men.. jeg fant ut at dette må jeg bare lukke ute.. ikke så lett, men ellers blir jeg sikkert sykemeldt på nytt, men med stress som diagnose! Så jeg og Håvar fant vel ut at det lureste var å sende meg heeelt ned til Kristiansand. Da er jeg ikke midt oppi det og kan puste ut.. Så da sitter jeg her med tekoppen min, herlig vårtemperatur og en masete Lucas som ikke har skjønt hva ordet sykemeldt betyr.:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar