onsdag 1. april 2009

Respektløst!

Det første jeg tenkte da fotballkampen startet i dag var at man burde forby sånne 17.mai blåsleker! Gud, så irriterende det er når man ser og lytter til kampen på tv. Og ja, jeg så den på tv, og det er jeg veldig glad for når jeg ser hvilken utrolig respektløs holdning deler av publikum har til spillerne.

En supporter skal støtte laget sitt, og i dette tilfellet skal den også støtte landet sitt. At publikum buer på egne spillere er helt uhørt og respektløst. Hvis det er sånn man skal oppføre seg kan man sitte hjemme og se kamp. Jeg ville gjerne vært der, men akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg ikke var det slik at jeg slapp å være en del av det der. Jeg blir flau og trist. Jeg synes det er bra at gutta ikke bare tar i mot, og støtter Gamsten sin opptreden 100%! Noen må jo si fra og dytte disse idiotene på plass igjen. Det er helt greit at publikum blir revet med og er skuffet eller sint for hvordan kampen blir spilt, men det er helt feil måte å få det frem på! PROVOSERT!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar