mandag 20. april 2009

Hva skjer med meg denne gangen da?!

På fredag satt jeg på trikken på vei hjem fra tannlegen da jeg fikk en helt intens stikking i brystet og ryggen og jeg klarte ikke puste inover. Det var skikkelig ekkelt. Jeg klarte nesten ikke gå hjem, men kom meg inn døra og fikk slengt meg på sofaen. Det kom seg litt etterhvert, men jeg dro selv med smerter på lønningspils. Jeg kunne jo ikke svikte, men det var veldig dumt av meg. Dagen etter var jeg enda verre! Jeg klarte å dra på meg noe daffetøy og støtte meg nedover til trikken ned til legevakta. Da jeg kom fikk jeg beskjed om at det var ventekø på 1,5 time. Sykt! Tenkte jeg.. Men det var ingenting.. jeg satt i 4 timer og 15 minutter før jeg ble ropt opp! Det var SYKT det! Men jeg var overraskende positiv! Jeg var veldig glad for at jeg hadde kabal og internett på mobilen, og jeg kunne glede meg over alle de som var skikeklig negativ! Hahaha, kjempemorsomt å observere. Folk sitter der og kikker på hverandre og rister på hodet når det ikke er de som blir ropt opp. haha, gøy! Jeg kom inn til slutt og etter en stund kom de med konklusjonen at jeg hadde en luftveisinfeksjon. Men, at om jeg ble tungpustet og begynte å hoste måtte jeg komme tilbake... det gjør jeg nå...:( Skummelt.. mine stakkars lunger!! Og jeg som var så glad fo rat det endelig var utetreninger så kan jeg ikke delta...:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar