torsdag 23. april 2009

Luftveisinfeksjon du liksom!

Som jeg skrev tidligere satt jeg i over 4 timer hos legevakta på lørdag og dro hjem med beskje dom at det nok vr en luftveisinfeksjon. Smertene mine fortsatte, og på jobb på onsdag fikk jeg ikke puste og ble skikkelig svimmel. Jeg dro ned igjen og fikk tatt røntgen og det viste seg at lungen min har klappet sammen! Det har rett og slett vært en punktering i en lungesekk/-blære så lungen min har sunket sammen. Og dette betyr mest sannsynlig at det ikke blir noe Spania tur på oss heller.. fordi jeg ikke tåler trykkendingene jeg vil få i flyet. Men nå skal jeg ta bilder av lungene mine hver dag til og med lørdag for å se om lungen endrer seg. Om den vokser av seg selv er det fantastisk, om den er uforandret eller sunket enda mer sammen må jeg inn til en kirurg på Ullevål. Det har jeg virkelig ikke lyst til! Jeg var til kontroll igjen i dag, og da var lungen uforandret. Så denne gangen godtok jeg sykemelding og håper at lungen min blir fornlyd med at jeg slapper av. Jeg blir skikkelig deprimert av dette her. Nå som det endelig nærmer seg vår, vi har endelig begynt utetreninger og serien starter, og nå som vi skulle til Spania... :( Satser på at lungen blir seg selv fort og at jeg kan til Spania, komme hjem brun og fin og løpe rundt med ball!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar