søndag 26. april 2009

Ei etterlengta helg..

Denne helga trengte jeg virkelig.. det har vært ei skikkelig hard uke med 15 timer og 1200 kr hos legevakta! Alt jeg har gjort har krevd masse og vært skikkelig slitsomt. Det var derfor utrolig deilig med helg. Det har vært et drømmevær, og faktisk t-skjorte vær.. jeg har fått nydt solen, slappet av og kost meg. Jeg har slappet av, hatt kveldene foran TV`en på sofaen og prøvd alt jeg kan å få energi og lungekapasitet tilbake.:P Og som en avslutning på denne kvelden kan jeg i tillegg se en helt utrolig gøy fotballkamp og se Start ta sin første hjemmeseier i år. Eneste demper på helga er at jeg virkelig skulle ønske jeg hadde fått vært hjemme i 1 årsdagen til vesle Noah.. føles ikke noe gøy å ha sviktet mitt lille fadderbarn. Men "Tante" Marit kommer sterkere tilbake.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar